„Setupad“ besivystančios organizacijos prizu apdovanotas „Jurbarkas-Karys“

„Jurbarkas-Karys“
„Jurbarkas-Karys“

RKL partnerė internetinės reklamos agentūra „Setupad“ įsteigė 500 eurų vertės „Besivystančios organizacijos“ prizą. Lygos administracija išrinko antrąjį šio prizo laimėtoją – juo tapo Jurbarko „Jurbarkas-Karys“.

RKL direktorius Remigijus Kuodis teigia, kad jurbarkiškiams apdovanojimas įteiktas už puikią viešinimo kampaniją socialiniuose tinkluose.

„Džiaugiamės, jog „Jurbarkas-Karys“ pavyzdingai dalinasi savo veikla, įtraukia miesto gyventojus bei skatina juos lankytis varžybose. Lygai itin svarbus toks komandų indėlis siekiant didesnio matomumo visoje šalyje“, – sako R. Kuodis.

Įdėtas laikas ir pastangos atsipirko

Nostra.lt-RKL A divizione užtikrintai pirmaujantis „Jurbarkas-Karys“ žiba ne tik krepšinio aikštelėje, bet ir internetinėje erdvėje. Komandos „Facebook“ paskyroje galima rasti begalę įdomaus turinio: sužaistų rungtynių apžvalgas, artėjančių susitikimų lūkesčius, žaidėjų bei trenerių komentarus ir dar daugiau. „Jurbarkas-Karys“ neseniai pradėjo skelbti įrašus ir kitame socialiniame tinkle – „Instagram“. Už socialiniuose tinkluose vykdomą viešinimo kampaniją komanda ir buvo išrinkta „Setupad“ besivystančios organizacijos konkurso nugalėtoja.

Jurbarko ekipos vyr. treneris Povilas Valaitis džiaugiasi prizu, tačiau garbės sau neprisiima.

„Man, komandos vadovui, visada malonu, kai klubą gerai įvertina – nesvarbu, kokioje srityje. Šiuo atveju daugiausiai dėkoti reikia Ievai Janauskaitei – ji atsakinga už „Jurbarko-Kario“ viešąją sklaidą  – pasakoja P. Valaitis. – Šis apdovanojimas yra paskata komandai nesustoti ir tobulėti.“

Trenerio teigimu, į komandą ir jos viešinimą investuotas laikas atsiperka su kaupu.

„Klubo viešinimas nereikalauja pinigų, tačiau užima nemažai laiko.  Tai, ką mes veikiame komandoje, nėra mūsų pagrindinis darbas – dėl „Jurbarko-Kario“ aukojame savo laisvą laiką. Jį investuoti verta, nes komandą mato ne tik žiūrovai, bet ir rėmėjai – sulaukiame daugiau dėmesio iš galimų partnerių“, – džiaugiasi P. Valaitis.

Komandos vedlys atskleidžia, kad dabartinis klubo tikslas – pritraukti žiūrovus iš atokesnių vietų.

„Šiais metais bandome patraukti toli nuo mūsų esančių žmonių dėmesį. Dirbame ties projektais su kaimo bendruomenėmis ir siekiame sudominti žmones, kurie mažai susiduria su krepšiniu“, tikina P. Valaitis.

P. ValaitisPovilas Valaitis

Siekis – edukacija apie reklamą

Šiemet su RKL pradėjusi bendradarbiauti internetinės reklamos agentūra „Setupad“ padovanos „Jurbarkui-Kariui“ 500 eurų čekį reklamos paslaugoms. „Setupad“ direktorius Povilas Goberis teigia, kad šio konkurso tikslas – supažindinti RKL dalyvius su internetinės reklamos pasauliu.

„Siekiame, kad lygos komandos geriau suvoktų, kas yra skaitmeninė rinkodara ir kaip ja naudotis. Įsteigtas prizas – skatinimas į tai įsitraukti“, – sako P. Goberis.

Laimėtą pinigų sumą jurbarkiškiai galės išleisti „Setupad“ reklaminei kampanijai.

„Laimėtojai turės galimybę už laimėtą pinigų sumą susikurti reklaminę kampaniją. Jos trukmė, auditorija, regionas priklausys nuo jų pasirinkimo“, – pasakoja „Setupad“ direktorius.

„Setupad“ užsiima skaitmenine rinkodara – kuria ir diegia internetinės reklamos technologijas. Įmonė bendradarbiauja su regionine, nacionaline bei nišine žiniasklaida. Kartu su reklamos planavimo ir konsultavimo paslaugomis „Setupad“ nemokamai atlieka IT darbus, leisdama klientams sutaupyti.

„Jurbarkas-Karys“